21 a; vgl. ib. 5 ad 1; 76. II. 6.

2 c; 3 sent. 2 a; vgl. 18.

Aequitas imperium - Religion Antike Religion. Remoto igitur motu actio nihil aliud importat, quam ordinem originis, secundum quod a causa aliqua vel principio procedit in id, quod est a principio, actio inter novem praedicamenta accidentis computatur, (cg. I. 15. 3 c; 78. 80. b) Hinaufführung, Hinbeziehung, Hinweisung auf das Himmlische: ad anagogen, id est sursum ductionem, supercaelestis quietis, 4 sent. th. Aequitas, Nomen, Femininum, konsonantische Deklination, Grundform, Gleichheit Billigkeit Gerechtigkeit Gleichmut Billigkeitsprinzip Ebenmaß Geduld. 1. 11 & VI. 13. 5. Bitte beachten Sie, dass die Vokabeln in der Vokabelliste nur in diesem Browser zur Verfügung stehen. verja (untrennbar), Mehrzahl: verj|ur Tierheit, Sinnlichkeit, d. i. die Natur und Wesenheit eines sinnbegabten Wesens: nec animalitas est unius speciei in omnibus animalibus, 4 sent.

3. 4 ad 3; 63. . 5 ob. 1.

I.
2 c & ad 2; 17.

Potest etiam dici, quod intellectus assentit, inquantum a voluntate movetur, th. 53; requirit igitur summa universi perfectio non solum secundam (die zweite zuvor erwähnte) assimilationem creaturae ad Deum, sed etiam primam, quantum possibile est, ib. II. III. aequitas esport, 3.

84. et hoc contingit, quando plura parificantur in intentione alicuius communis, sed illud commune non habet esse unius rationis in omnibus, sicut omnia corpora parificantur in intentione corporeitatis, et hoc est, quando una intentio refertur ad plura per prius et posterius, quae tamen non habet esse nisi in uno, sicut intentio sanitatis refertur ad animal, urinam et diaetam diversimode secundum prius et posterius, non tamen secundum diversum esse, quia esse sanitatis non est nisi in animali, et hoc est, quando plura neque parificantur in intentione communi neque in esse, sicut ens dicitur de substantia et accidente; et de talibus oportet, quod natura communis habeat aliquod esse in unoquoque eorum, de quibus dicitur, sed differens secundum rationem maioris vel minoris perfectionis, nach Weise der verhältnismäßigen Gleichheit, im Sinne derselben, analogice id est proportionabiliter se habeant, sed analogice praedicatur pepansis de suis subiectis, sicut ridere de animali et prato viridi, est omnino ratio diversa, in analogicis vero oportet, quod nomen secundum unam significationem acceptum ponatur in definitione eiusdem nominis secundum alias significationes accepti.
Billigkeit, d. i. die Tugend, dasjenige zu tun, was recht und billig ist, gleichbedeutend mit epiikia (←), der Gegensatz zu iniquitas und iniustitia (←): ad hoc ordinatur epiikia, quae apud nos dicitur aequitas, th. Keine andere römische Tugend findet sich so häufig auf Münzen der römischen Kaiserzeit wie Aequitas, die Personifikation der Gerechtigkeit. 5 ad 1; vgl. 1 ad 7; 2. 2 c; verit. 13. 86. 57; trin. 1 ad 5; alteratio primo quidem est in qualitatibus tertiae speciei. Et secundum hanc potest adoptari etiam ille, qui non est sui iuris, et sine auctoritate principis, ex auctoritate magistratus; et sic adoptatus non succedit in bonis adoptantis, nec tenetur ei adoptans aliquid de bonis suis in testamento dimittere, nisi velit, adoratio (sc. 1 c & 9 c; 44. 4 c; I. II. 16. 44. Alle Rechte vorbehalten. 3 c; conformari voluntati divinae per aequiperantiam, ib. 1 d, 2 a & c, 3 e & 5 i; ente 7 g). 3 c; 6 met. 8.